Ελλάδα ώρα μηδέν! - Κίνημα Συνταξιούχων & Ανέργων (ΚΙΝΗΣΑ)

Η νίκη είναι δική μας ...γιατί το δίκαιο είναι μαζί μας!
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Διάφορα
ΕΛΛΑΔΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
Του διδασκάλου Θεοδώρου Γ.

Χωρίς καμία αμφιβολία έχουμε φτάσει στον πάτο …της απόλυτης παρακμής.
Κανένα έθνος στην ιστορία της ανθρωπότητας δε σταυρώθηκε όσο το δικό μας και κανένα δεν κατάφερε να παραμείνει ζωντανό, μετά από τόσες συμφορές και να ανασταίνεται σαν νέος φοίνικας.
Λόγω της χριστιανικής μας πίστης, μας μισούν θανάσιμα σκοτεινά κέντρα που έχουν όνομα και ταυτότητα και με το έλεγχο της οικονομίας ως ΜΕΣΟΝ επιδιώκουν την εξαφάνιση του λαού μας και την πλήρη υποταγή όσων μείνουν.

Αναρωτηθήκατε τον τελευταίο καιρό ότι η μεγάλη εισαγωγή λαθρομεταναστών συνεχίζεται με αμείωτης ένταση;
Τα Μ.Μ.Ε. μας αναφέρουν ότι βρίσκονται στη χώρα μας 54.000 χιλιάδες πρόσφυγες αλλά σύμφωνα με στοιχεία των λιμεναρχείων ανατολικού Αιγαίου τα τελευταία 2 χρόνια πάνω από ένα (1) εκατομμύριο λαθρομετανάστες-πρόσφυγες έχουν εισέλθει στην πατρίδα μας. ‘Ένα ξέφραγό αμπέλι απ’ όλες τις άκρες της Ελλάδας. Κανένας έλεγχος!
Η διαφθορά και η ασυδοσία που επικρατεί στην κοινωνία και κρατά τους ανθρώπους πνευματικά υπόδουλους και τους έχει κάνει εγκεφαλικά ανίκανους να αντιλαμβάνονται τι πραγματικά συμβαίνει γύρω τους.
Στο σατανικό μυαλό των σκοτεινών κέντρων είναι να πολλαπλασιάζουν τα ελαττώματα του λαού, τις κακές του συνήθειες, έτσι που να μην μπορεί κανείς να βρει άκρη σε αυτό το ηθικό χάος και οι άνθρωποι να φτάσουν στο σημείο να μην μπορεί να συνεννοηθεί ο ένας με τον άλλον… Αυτό δε συμβαίνει σήμερα;

Μας κρατάνε απασχολημένους –κοιμισμένους με τα τυχερά παιχνίδια, τα αθλητικά θεάματα, τα ναρκωτικά και την πορνεία. Μας έχουν χωρίσει σε πολιτικές ομάδες και μας έχουν σπείρει διχόνοιες.
Έχουν διασπάσει την εθνική μας ενότητα. Έχουν σκορπίσει παντού λαοπλάνους που μιλούν για μεταρρυθμίσεις. Δηλαδή την εξαθλίωση και τη διάλυση της χώρας.
Ελέγχουν τη δικαιοσύνη, γι αυτό και εκδίδουν παντού, ότι αποφάσεις θέλουν που τους εξυπηρετούν. Ελέγχουν όλη την εκπαίδευση μέσα από το Υπουργείο Παιδείας και διδάσκουν τα παιδιά, αυτά που θέλουν.
Η παιδεία μας είναι σχεδόν ανίκανη πια να βγάζει καλλιεργημένους πολίτες που θα ανταποκρίνονται στον ξεπεσμό των ημερών μας, κι επειδή το μέλλον αλλά και το παρόν στην Ελλάδα βρίσκεται σε κατάσταση περίπου κάτω από το μηδέν η μοναδική μας ελπίδα είναι να αντισταθούμε με κάθε τρόπο.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ;
«Πανέρια με οχιές» είπε ένας μεγάλος λογοτέχνης είναι τα σύγχρονα βιβλία που διδάσκουν τα παιδιά μας. Γράφτηκαν στο πόδι στην κυριολεξία, μόνο και μόνο να απορροφήσουν ευρωπαϊκά κονδύλια.
Για πρώτη φορά τα τελευταία εκατό χρόνια έχουμε υποχώρηση της εθνικής λογοτεχνίας κατά 75% και αντικατάστασή της από συνταγές μαγειρικής, αφίσες, κόμικς, μικρές αγγελίες, περιοδικά, ξενόφερτα άρθρα από το διαδίκτυο, αντιρατσιστικές ιστορίες κλπ.
Μέσα από το περιεχόμενο διαπιστώνουμε ότι τα βιβλία έχουν μια σαφή παγκόσμια διάσταση. Είναι βιβλία χωρίς σύνορα. Συνθήκες χωρίς σύνορα… χώρες χωρίς σύνορα… είναι ο διακαής τους πόθος.

ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΤΟΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΣΗΜΕΡΑ …ΠΟΙΟΙ;

Για τον ορισμό της λέξης ΠΑΙΔΕΙΑ, εγώ χρησιμοποιώ έναν ορισμό του Πλάτωνα:
«Η παιδεία δεν είναι το γέμισμα ενός άδειου δοχείου αλλά είναι άναμμα ψυχής».
Εκτός από την παροχή γνώσεων το σχολείο πρέπει να σφυρηλατεί και να καλλιεργεί χαρακτήρα και ήθος που έχει ανάγκη η πατρίδα μας.

Αυτή τη στιγμή κάνουν ένα τραγικό λάθος. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ. ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ.
Όπως κάνουν κι όλες οι χώρες πρέπει να διδάξουμε τον εθνικό μας πολιτισμό, για να γευτεί κι ο ξένος, ο μετανάστης, τι σημαίνει ελληνικός πολιτισμός στη χώρα που τον φιλοξενεί.

Δυστυχώς εδώ εμείς καταντήσαμε το πειραματόζωο της οικουμένης.
Με το πολύ χαμηλό ηθικό του λαού μας η παιδεία πρέπει να αναπτερώνει το ηθικό των παιδιών και να τα κάνει να καμαρώνουν για την εθνική τους ιστορία.
Αν ρωτήσετε τα παιδιά αν θυμούνται κάτι…
Έχουν συνταγές μαγειρικής, περιοδικά, κόμικς, αφίσες και κείμενα από το διαδίκτυο.
Αυτή δεν είναι παιδεία αλλά παραπαιδεία.

Να σας αναφέρω μερικά παραδείγματα:
1) ΠΑΛΙΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Α’ Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
1ο κείμενο που συναντούσε ο μαθητής ήταν μια προσευχούλα: «Πέφτω κάνω το σταυρό μου κι άγγελο έχω στο πλευρό μου»
Το κείμενο υποδοχής στο νέο ανθολόγιο:
1η μέρα στο σχολείο: Είναι ένα κείμενο όπου μια δασκάλα η οποία λεγόταν κυρία Μεταξά, είπε στα παιδιά δε θα με λέτε κυρά, ούτε δασκάλα, θα με λέτε με το μικρό όνομα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Και σε μια ερώτηση με τι θέλετε να αρχίσουμε παιδιά; Κι ένας μαθητής είπε: Με την τουαλέτα κυρία.
Σχόλιο: Από το πέφτω κάνω το σταυρό μου …πήγαμε στις τουαλέτες.

2) ΒΙΒΛΙΟ Ε’ ΤΑΞΗΣ Τάξης (σελ 81.)
Καλούνται τα παιδιά να υποδυθούν ένα ρόλο.
Ποιον νομίζετε; ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΟ!

ΒΙΒΛΙΟ Ε’ ΤΑΞΗΣ, ΓΛΩΣΣΑ:
Σχετικά με την 28η Οκτωβρίου: Προσέξτε διάλογοι:
Οι Έλληνες κρυμμένοι στα υπόγεια σαν λαγοί.
Σχόλιο: Περνάει αμέσως στα παιδιά που δεν έχουν γνώση κι εμπειρία, το μήνυμα της ηττοπάθειας και της δειλίας. Αυτό διδάσκει και όχι τον ηρωισμό και τη φιλοπατρία.

ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Γ’ Δ’ ΤΆΞΗΣ:
«Τότε που πήγαμε βόλτα τον επιτάφιο’
Σχόλιο: Ο Επιτάφιος δεν πάει βόλτα είναι περιφορά.

ΜΑΘΗΜΑ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ:
Οδηγίες χρήσης καφετέριας:
Σχόλιο: Με οδηγίες χρήσης καφετέριας τι παιδεία προσφέρει μέσα από το βιβλίο αυτό ο δάσκαλος;

ΤΑΞΗ ΣΤ’
-ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ…
-Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ- Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
Σχόλιο: Πως ένα παιδί μπορεί να συνδυάσει τον μέγα Αλέξανδρο με την κοκκινοσκουφίτσα;

ΑΝΘΟΛΟΓΙΣΟ Ε’ ΣΤ’ Σελ 85:
Ένα βράδυ η γιαγιά μου κάπνιζε το μαύρο της πούρο ενώ εγώ μισοκοιμόμουν στη ζεστή αγκαλιά της… (εδώ δεν χρειάζονται σχόλια)

Η τύχη του Γένους κρίνεται στα σχολεία. Προτείνουν στα παιδιά να διαβάσουν ΧΑΡΥ ΠΟΤΕΡ!  Όχι Οδυσσέα Ελύτη.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

ΤΑΞΗ Ε’ : ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γελοιοποιούν τους Αγίους, καταργούν το σεβασμό, προωθούν την ανωμαλία.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ (Οι λεγόμενοι φάκελοι θρησκευτικών)
Με την εισαγωγή του παπισμού του μουσουλμανισμού από την τρυφερή ηλικία της Γ’ Δημοτικού νοθεύονται ανεπανόρθωτα η Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη και ζωή.
Επίσης άρχισε να εισχωρεί η γιόγκα στα σχολεία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Ο λύκος λίγο να βάλει το ποδάρι μέσα στο μαντρί μετά μπαίνει ολόκληρος.
Αυτά τα βιβλία των θρησκευτικών, θέλουν απόσυρση εδώ και τώρα ή καλύτερα κάψιμο να μην μολύνουν τις αθώες ψυχές των παιδιών μας!

Θ.Γ.

Επιστροφή στο περιεχόμενο